Zmiany w Serwis Planner
Najnowsze możliwości systemu
Serwis Planner to system do obsługi wielu różnych typów zleceń. Wyróżnia się przede wszystkim wyjątkowo aduż możliwością dopasowania do potrzeb danej firmy. To oprogramowannie dostępne z poziomu przeglądarki, więc wystarczy jedynie dostęp do Internetu, aby zacząć z niego korzystać. Dodatkowo, jest ono połączone z aplikacją mobilną dla pracowników w terenie, dzięki czemu kierownik jest na bieżąco z poziomem realizacji zleceń.
Do rzeczy bo mówiliśmy, że jest trochę nowości. Oto one!
Wyświetlaj więcej informacji w aplikacji mobilnej
Aplikacja Serwis Planner umożliwia serwisantowi:
- zweryfikować listę przypisanych do niego zleceń,
- sprawdzić konkretny termin i opis wybranego zlecenia,
- uzupełnić np. opis wykonania usługi lub checklistę czynności, które zostały wykonane (aplikacja obsługuje różne typy pól),
- załączyć zdjęcia,
- odebrać podpis potwierdzający wykonanie usługi od klienta.
Twórz produkt serwisowany bezpośrednio w zleceniu
W systemie Serwis Planner produkt serwisowany (czyli maszynę lub urządzenie przypisane do konkretnego klienta) możesz tworzyć w wielu miejscach:
- na liście urządzeń,
- tworząc zlecenie,
- a teraz i także na karcie zlecenia!
To udogodnienie, które pozwoli Ci oszczędzić czas. Przełączanie się pomiędzy zakładkami nie jest już potrzebne.
Chcesz skorzystać z nowości systemu Serwis Planner?
Wypróbuj bezpłatnie system. 30 dni za darmo. Bez zobowiązań.
Uporządkuj zlecenia cykliczne - nie zapominaj o usługach
Przy zleceniach, które są powtarzane w określonym odstępie czasu trudno pamiętać o terminach. W szczególności, gdy liczba takich zleceń stale rośnie.
W Serwis Planner dodaliśmy obsługę zleceń cyklicznych. Teraz tworząc zlecenie dla kontrahenta możesz oznaczyć je jako cykliczne i wskazać powtarzalność.
P.S. System pokaże Ci podpowiedź, ile zleceń zostanie utworzonych jednocześnie. Szybko, prawda?:)
Wyświetlaj datę rozpoczęcia i zakończenia na widgecie
Widgety są elastyczne. Możesz wyświetlić ich wiele, a każdy może zawierać inną listę zleceń:
- tych do przekazania,
- w realizacji,
- zakończonych do rozliczenia.
Wyświetlanie daty rozpoczęcia i zakończenia w tym miejscu pomoże Ci zapanować nad terminami i w szybki sposób zaplanować zadania Twoim serwisantom.
Kolejny widok w nowej odsłonie
Stale pracujemy nad rozwojem naszego systemu. Każdego dnia przepisujemy go na nową technologię i wdrażamy nowy wygląd. Teraz przygotowaliśmy przejrzystą listę kontrahentów.
Możesz samodzielnie zdecydować:
- które kolumny wyświetlać,
- zapisać konfigurację widoku dla danego profilu, aby oszczędzić czas innym,
- szybciej i prościej wyszukiwać kontrahentów po polach standardowych, ale też po nadanych przez Ciebie atrybutach.
Wypróbuj już teraz i sprawdź, jakie to proste.
Nowy kalendarz zleceń
W systemie Serwis Planner już na koniec grudnia zostanie udostępniony całkowicie nowy kalendarz zleceń. Choć wyglądem przypomina aktualny kalendarz zadań - wyświetla zaplanowanie zlecenia w danym okresie.
Możesz:
- podejrzeć zlecenia konkretnych pracowników,
- wyświetlić zlecenia w określonej fazie,
- dodać nowe zlecenie bezpośrednio z kalendarza.